لیگ بازی های دیجیتال «ایران آینده» میزبان نوجوانان در باغ کتابو – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره «ایران آینده» که در باغ کتاب تهران برگزار می شود، میزبان اولین دوره لیگ بازی های دیجیتال برنامه تلویزیونی «بازی ویژن» با فرمت FIF22 ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است.

جشنواره «ایران آینده» شامل چهار بخش اصلی بازی، استند، نمایش صحنه و فیلم است و در بخش بازی‌ها، بازی‌های موبایل، بازی‌های رومیزی، لیگ فیفا و بازی‌های کنسولی به مخاطبان این جشنواره ارائه می‌شود.

یکی از بخش های این جشنواره، برگزاری لیگ فیفا توسط برنامه تلویزیونی باز ویژن و در آستانه جام جهانی قطر است. این مسابقات اولین دوره لیگ بازی های دیجیتال تلویزیونی باز ویژن است که با فرمت FIF22 برای نوجوانان 12 تا 18 سال برگزار می شود. برگزاری نشست های تخصصی با حضور نخبگان در موضوعات مختلف از جمله آسیب شناسی گیم استریم و بازی های رایانه ای از برنامه های جنبی این جشنواره است.

جشنواره «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری شبکه امید و سایر دستگاه های فعال در حوزه جوان از 20 آبان آغاز شده و تا 30 آبان ماه همزمان با هفته ملی جوان ادامه دارد. جوانان. این جشنواره همه روزه از ساعت 15 تا 22 در باغ کتاب تهران برگزار می شود.

بازدید گروهی نیز از ساعت 9 الی 15 امکان پذیر است و مدارس با هماهنگی فرهنگسراها می توانند به صورت گروهی به باغ کتاب تهران بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید