هوش مصنوعی دیزنی بازیگران را در چند ثانیه پیر یا جوان می کند + فیلم


محققین”دیزنیابزار جدید هوش مصنوعی به نام FRAN» توسعه یافته است که می تواند چهره بازیگران را با توجه به نیازهای فیلم یا سریالی که در آن بازی می کنند پیر یا جوان نشان دهد. این ابزار تغییر سن چهره را با بیشترین سرعت ممکن و با دقت بالا می سازد.

هوش مصنوعی FRAN که کلیدواژه شبکه پیری مجدد چهره است، از طریق پایگاه داده بزرگی از انواع مختلف چهره آموزش داده می شود و می تواند در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کند. چهره بازیگر یک هدف ایجاد کنید و او را پیرتر یا جوان تر کنید. برای راه اندازی این ابزار جدید از هزاران تصویر افراد واقعی در سنین مختلف با حالات چهره و حالت های مختلف استفاده شده است.

ابزار جدید هوش مصنوعی دیزنی می تواند سن بازیگران را تغییر دهد

هوش مصنوعی FRAN از داده‌های مرتبط استفاده می‌کند و تصمیم می‌گیرد که کدام قسمت‌های صورت یک فرد باید تغییر کند تا چهره پیرتر یا جوان‌تر به نظر برسد. این ابزار با افزودن چین و چروک و خطوط به قسمت‌هایی از صورت، صورت را پیرتر نشان می‌دهد و از بین بردن برخی از چین و چروک‌ها می‌تواند فرد را جوان‌تر نشان دهد.

نمونه های اولیه کار با این ابزار جدید هوش مصنوعی توسط دیزنی در قالب فیلم و تصویر به اشتراک گذاشته شده است. این فناوری قدرتمندتر و دقیق تر از نمونه های اولیه مشابه است. با این حال، دیزنی اعلام کرده است که ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی آن هنوز در مرحله توسعه است و باید تغییراتی در آن اعمال شود.

به عنوان مثال، زمانی که چهره فران بسیار فردی است قدیمی او نمی تواند بر اساس آن تغییراتی در موهای خود ایجاد کند و این تغییرات فقط در صورت فرد منعکس می شود. در واقع ابزار جدید هنوز نمی تواند موها را سفید کند و به طور کلی پیرتر به نظر برسد، اما این تغییرات فقط روی صورت اعمال می شود.

باید دید این ابزار جدید هوش مصنوعی تا چه حد می تواند جایگاهی در صنعت سینما برای خود ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید