چگونه همه گوشی های اندرویدی را روت کنیم


  • منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود.
  • پس از آن، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

دقیقاً به همین ترتیب، تلفن هوشمند هواوی شما با موفقیت بوت شده است.

پس از بوت شدن دستگاه، برنامه Magisk را در منوی برنامه خواهید دید. این برنامه برای مدیریت مجوزهای مرتبط، نصب ماژول ها، به روز رسانی برنامه ها و موارد دیگر عالی است.

سوالات متداول

حال قصد داریم به چند سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی مانده است پاسخ دهیم.

آیا روت کردن گارانتی را باطل می کند؟

تقریبا! روت کردن گوشی خود در بسیاری از سازندگان گارانتی شما را باطل می کند. با این حال جای نگرانی نیست زیرا با برنامه های UnRoot همه چیز در گوشی شما به حالت اولیه باز می گردد. این در حالی است که برخی از گوشی ها هنگام روت شدن سخت افزاری در خود تغییراتی ایجاد می کنند و حتی با حذف گوشی نمی توانید آن را به حالت اولیه بازگردانید.

آیا روت کردن آپدیت OTA را حذف می کند؟

آره! گوشی های روت شده دیگر در قسمت System Update آپدیت اندروید را دریافت نمی کنند و به صورت OTA قابل آپدیت نیستند.

آیا روت کردن اطلاعات گوشی من را حذف می کند؟

خیر همانطور که گفته شد روت بر خلاف اسمش و روش های پیچیده اش فقط امکان دسترسی به فایل های سیستمی را می دهد و اطلاعات کاربر را پاک نمی کند.

چگونه گوشی را بدون کامپیوتر روت کنیم؟

اپلیکیشن های مختلفی با هدف روت کردن گوشی بدون نیاز به کامپیوتر ساخته شده است. در این مقاله به برخی از آنها اشاره شده است.

آیا روت کردن به گوشی آسیب می زند؟

روت کردن می تواند امنیت تلفن همراه شما را به خطر بیندازد. زیرا اگر در طول مسیر اشتباهی مرتکب شوید، نرم افزار گوشی شما ممکن است آنقدر خراب شود که اساساً دستگاه شما را غیرقابل استفاده کند.

نتیجه

احتمال اینکه گوشی شما با هیچ یک از روش های بالا روت نشود بسیار کم است. اما اگر هیچ یک از این روش ها روی گوشی یا تبلت شما جواب نداد، به روش های پیچیده و تخصصی نیاز خواهید داشت تا با مراجعه به انجمن XDA، دستورالعمل های گوشی خود را دانلود کرده و نسبت به روت کردن گوشی خود اقدام کنید.

علاوه بر روش های فوق می توانید به سری آموزش های قبلی روت زومیت مراجعه کنید تا 3 روش دیگر در اختیار داشته باشید. اگر با هیچ یک از روش های بالا موفق به روت نشدید، پیشنهاد می کنیم مقاله قبلی را نیز مطالعه کنید.

قیمت روز گوشی و مشخصات فنی و سایر اطلاعات لازم برای خریدی ارزان و آگاهانه تلفن همراه آن را در بخش محصولات زومیت پیدا کنید. در این بخش علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه دو یا چند محصول با گالری تصاویر رسمی از محصولات موجود وجود خواهد داشت. همچنین، می توانید از جدیدترین ها مطلع شوید قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی، هواوی و اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید