ادریس البا با «لوتر» در سال جدید می آید / نجات لندن از دست یک قاتل زنجیره ای – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهو نیوز، جزئیات جدیدی از فیلم جدیدی منتشر شده است که بار دیگر ادریس البا در نقش کارآگاهی به نام لوتر ظاهر می شود.

نتفلیکس با فاش کردن عنوان فیلم به عنوان “لوتر: خورشید سقوط کرده” اعلام کرد که در مارس 2023 پخش خواهد شد.

البا آخرین بار در فصل پنجم سریال بی بی سی «لوتر» زمانی که دستگیر شد دیده شد و ممکن است شخصیت آلیس مرده باشد. حالا این فیلم ادامه فصل آخر سریال است.

داستان فیلم در مورد یک قاتل زنجیره ای است که لندن را تسخیر کرده است و در عین حال در پشت میله های زندان، کارآگاه درخشان اما بدنام جان لوتر است. لوتر تصمیم می گیرد به هر قیمتی از زندان فرار کند و وظیفه خود را انجام دهد. سینتیا اریوو و اندی سرکیس در این فیلم نقش دو شخصیت شرور را بازی می کنند و درموت کرولی نیز در نقش مارتین شنک بازی می کند.

نتفلیکس «خورشید افتاده» را با همکاری بی‌بی‌سی تولید کرد. این فیلم توسط نیل کراس نوشته شده و جیمی پین کارگردانی آن را بر عهده داشته است. آنها به همراه البا این فیلم را نیز تهیه کردند.

سریال «لوتر» در قالب پنج فصل ساخته شد و از سال 2010 تا 2019 از شبکه BBC One پخش شد. روث ویلسون، استیون مکینتاش، ایندیرا وارما، پل مک گان، ساسکیا ریوز و وارن براون دیگر بازیگران سریال «لوتر» بودند.

این سریال 11 نامزدی امی دریافت کرد، از جمله اجرای البا و نویسندگی کراس. البا همچنین نامزدی بفتا را برای این سریال دریافت کرد و در سال 2016 برنده جایزه انجمن بازیگران سینما شد. او در سال 2012 برای این سریال برنده جایزه گلدن گلوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید