اعدام اراذل و اوباش مرتبط با موساد



به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، خردادماه سال جاری روابط عمومی سپاه از دستگیری شبکه اراذل و اوباش مرتبط با اطلاعات رژیم صهیونیستی خبر داد. این شبکه تحت رهبری سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به سرقت و تخریب اموال خصوصی و عمومی، ربودن و اخذ اعترافات دروغین از طریق شبکه اراذل و اوباش پرداخته و در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت کشور دستگیر شدند. یک مقام رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح و دریافت حقوق به ارز دیجیتال دست به آدم ربایی زد.

با توجه به محتویات پرونده، متهمان اراذل و اوباش بودند و اعضای اصلی این باند آگاه بودند که برای اقدامات خود از افرادی خارج از کشور دستور دریافت می کردند و در ازای آن اقدام به تضعیف امنیت کشور می کردند. برای دریافت پول

این متهمان از نوع اقدامات ضدامنیتی و دریافت دستورات حفاظتی در خصوص تردد، ارتباط و رعایت دلایل امنیتی از افراد خارج از کشور آگاهی کامل داشتند.

با توجه به مستندات پرونده و اعترافات متهم، عوامل اصلی این تیم اراذل و اوباش در قالب 2 تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی به سرکردگی متهمان حسین اردوخان زاده ملقب به زکریا و متهم میلاد اشرفی بودند.

افسر موساد در هر دو تیم فردی به نام سیروس بود و اعضای تیم دیگر او را با نام سیاوش می شناختند.

نحوه راه اندازی و ارتباط این باند با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از طریق حسین اردوخان زاده بوده است. وی از سال 2014 تا 2017 به مدت 3 سال در زندان یونان به جرم قاچاق انسان از ترکیه به یونان بازداشت بود.

اردو خانزاده با پیشنهاد اوزان برای قاچاق در استانبول ترکیه موافقت کرد و سپس در خانه ای که قاچاقچیان در آن بودند قرار گرفت.

در آنجا متهم با فردی با هویت «آریا» به عنوان ناخدا آشنا می شود و در همان لحظه آریا با پول خوب به متهم پیشنهاد می دهد.

اوزان به اردوخان زاده می گوید که از کشتن گربه تا قتل می تواند متغیر باشد و پیشنهاد می کند که اگر متهم آن را قبول کرد، شماره اش را به کارفرمای مربوطه بدهد و متهم هم قبول می کند.

سپس متهم پس از مدتی از آریا جدا می شود و شماره تلفن او را می گیرد. اردو خانزاده به همکاری با اوزان ادامه می دهد تا اینکه اقامت او در ترکیه به پایان می رسد و اوزان برای او بلیط تهران آماده می کند.

متهم که اقامت خود در ترکیه را به پایان رسانده و به ایران بازگشته بود، با یک شماره تلفن خارجی از طریق واتس اپ تماس گرفت و خود را سیروس (افسر موساد) معرفی کرد و اعلام کرد که شماره خود را از آریا گرفته است. در این گفتگو سیروس می گوید شخصی به نام “کارما” می خواهد با او صحبت کند.

در این تماس، کارما اعلام می کند که آریا شما را تایید کرده است و کوروش کار را برای شما توضیح می دهد.

پس از پایان بحث با پیشنهاد سیروس، متهم چند نفر دیگر را برای انجام کار می آورد.

متهمان برای همکاری با موساد بارها برای اقدامات خود از جمله خرید تسلیحات و تجهیزات ارز دیجیتال را از طریق کیف پول دیجیتال دریافت کردند.

متهمان در طول همکاری با افسر اطلاعاتی موساد دستورات او را اجرا می کردند و پس از هر دستور پول دریافت می کردند.

نحوه ارتباط و تعامل سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با متهمان مانند توصیه های حفاظتی هنگام خرید وسایل ارتباطی، انهدام اقلام پس از انجام ماموریت، دوری از دوربین های مداربسته، حرکت با چندین خودرو و …. ماموریت ها و آموزش نکات حفاظتی توسط عوامل موساد از ابتدای کار خود عامل اجرایی بوده است.

خسارت به اموال عمومی و خصوصی، ضبط فیلم و عکس از منازل هدف، خرید و فروش اسلحه و آدم ربایی از جمله اقداماتی است که متهم به دستور ماموران موساد انجام داده و بابت آن پول دریافت کرده است.

متهم میلاد اشرفی سرکرده گروه دوم این باند از طریق اینستاگرام با فردی به نام آزیتا آشنا شد.

آزیتا پس از مدتی آشنایی و انجام کارهایی، میلاد اشرفی را با فردی به نام سیاوش (عامل موساد و سیروس از تیم اول) که در سوئد زندگی می کند آشنا می کند.

سیاوش به بهانه یافتن شغل مناسب برای متهم با وی تماس گرفت و وی را سوژه مناسبی برای عملیات جاسوسی در ایران معرفی کرد.

سیاوش ابتدا از متهم اشرفی می خواهد که اقداماتی مانند شعار نویسی و آتش زدن لاستیک انجام دهد، سپس او را از برنامه های مهم تری مطلع می کند و از او می خواهد افراد قابل اعتمادی را وارد گروه کند.

اعضای تیم دوم مانند تیم اول دستورات مامور موساد را اجرا می کردند و برای انجام کارهای مختلف مبالغی دریافت می کردند.

پس از دستگیری متهم و در جریان رسیدگی به پرونده و صدور احکام اولیه علیه متهم، پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور رسیدگی و در نهایت برای 7 متهم حکم قطعی صادر شد.

بر اساس رای نهایی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم به نام های حسین اردوخان زاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی عتباتان و منوچهر شاهبندی بجندی به اتهام همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند. و آدم ربایی

سه متهم دیگر نیز به اتهام ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم ربایی و نگهداری اسلحه به حبس از 5 تا 10 سال محکوم شدند.

بر این اساس حکم 4 نفر از اعضای اصلی باند اراذل و اوباش مرتبط با سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی صبح امروز اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید