نکات مهم برای انتخاب لباس عروس جذاب / چگونه یک لباس عروس منحصر به فرد بخریم؟


به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مانند تمام قسمت های مراسم عروسی، تعیین بودجه مشخص برای لباس عروس یکی از نکات مهم هنگام انتخاب است. به یاد داشته باشید که هنگام بازدید از مغازه های لباس عروس، بودجه خود را با فروشنده در میان بگذارید تا آنها بتوانند گزینه های مناسب را به شما پیشنهاد دهند. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه، لباس های مورد علاقه خود را اجاره می کنند. در هنگام خرید بهتر است از افراد نزدیک خود مانند خواهر یا مادرتان کمک بگیرید تا در انتخاب بین بهترین گزینه ها با بودجه مورد نظر با شما همکاری کنند.

به استایل خود توجه کنید

مطمئن باشید در انتخاب لباس عروس مانند هر لباس دیگری باید به استایل خود توجه کنید. رایج ترین مکان در بین لباس های مختلف باعث سردرگمی می شود پس توصیه می کنیم قبل از انتخاب لباس عروس به لباس های داخل کمد خود توجه کنید تا در انتخاب لباس عروس دچار مشکل نشوید.


در این زمینه بخوانید؛

چرا مردان ایرانی در برابر حلقه ازدواج مقاومت می کنند؟

هنگام خرید لباس داماد به این نکات توجه کنید

آداب خواستگاری + بهترین زمان خواستگاری و ازدواج


لباس برای عروس

به عنوان مثال، بسیاری از عروس ها به سبک های مینیمالیستی علاقه مند هستند، در حالی که برخی دیگر بیشتر به لباس عروس های سنگین و پر زرق و برق علاقه دارند. در این صورت لازم است لباس مورد نظر را با توجه به استایل خود انتخاب کنید تا از خرید لباس عروس پشیمان نشوید.

دوخت لباس عروس

برخی از مدل های لباس عروس می توانند گزینه مناسبی برای پوشیدن فقط روی مدل ها یا هنگام عکاسی باشند. هر فردی فرم بدنی منحصر به فردی دارد، بنابراین لازم است در هنگام انتخاب لباس عروس با توجه به فرم بدن، گزینه مناسبی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، افرادی که فرم بدن سیبی شکل دارند، هرگز نباید به دنبال لباس های ماهی شکل باشند.

لباس برای عروس

با توجه به محل عروسی

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب لباس عروس باید به آن توجه کنید محل برگزاری مراسم شماست. بدون شک، انتخاب لباس با در نظر گرفتن مکان عروسی، تفاوت زیادی در گزینه های موجود برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال لباس عروس پفی را نمی توان در عروسی هایی که در خانه برگزار می شود استفاده کرد و باید در عروسی هایی که در تالار عروسی برگزار می شود استفاده شود.

نپرس

برخی از عروس خانم ها همیشه قبل از مراسم به دلیل استرس و سردرگمی سعی می کنند لباس عروس بهتری را انتخاب و خریداری کنند. به این ترتیب نمی توانم گزینه مناسب را انتخاب کنم. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق این است که با افرادی باشید که نظرات آنها برای شما مهم است. به این ترتیب همفکری با این افراد برای انتخاب لباس عروس به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری بدون ایجاد سردرگمی، لباس مناسب را انتخاب کنید.

لباس برای عروس

اندازه مناسب را انتخاب کنید

برخی از لباس‌های عروس به دلیل موادی که در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، بسیار سنگین هستند، بنابراین می‌توانند پس از چند ساعت شما را خسته کنند. علاوه بر این مشکل، عدم انتخاب سایز مناسب چالش های زیادی را به همراه دارد. بارها پیش آمده که عروس خانم ها بدون توجه به سایزشان سایز کوچک تری برای لباس انتخاب می کنند که در این صورت حتی فرصت نفس کشیدن طبیعی را هم ندارند! از طرف دیگر، برخی دیگر سایز بزرگتر از اندازه واقعی خود را انتخاب می کنند که برای آنها مناسب نیست.

آب و هوا را در نظر بگیرید

دقت کنید که لباس عروس مناسب فصل زمستان هیچ شباهتی با لباس عروس مناسب فصل تابستان نداشته باشد و به همین دلیل باید علاوه بر محل برگزاری، زمان و زمان برگزاری مراسم را نیز در نظر گرفت. مراسم به عنوان مثال انتخاب لباس عروس مناسب برای فصل تابستان، لباسی است که چسبندگی کمتری داشته باشد و از چند لایه تشکیل نشود.

لباس برای عروس

به نحوه عکس گرفتن با لباس توجه کنید

برای داشتن یک ایده کلی از اینکه لباس شما در عکس ها چگونه به نظر می رسد، باید عکس خود را توسط یک حرفه ای بگیرید. گرفتن عکس در این مرحله به شما کمک می کند تا اطلاعات کافی در مورد عکس هایی که در آینده با لباس عروس خود خواهید گرفت به دست آورید. در این مرحله به خاطر داشته باشید که باید هنگام راه رفتن، حرکت یا نشستن در لباس عروس احساس راحتی کنید.

توجه به کیفیت پارچه

برخی از افراد معمولاً فکر می کنند که لباس عروس را فقط یک بار می پوشند و لازم نیست پارچه مورد استفاده برای تولید و دوخت آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اما این سؤال عمدتاً نادرست و نادرست است; زیرا اغلب اتفاق می افتاد که فقط یک لکه بسیار کوچک از عرق ظاهر بسیار نامناسبی روی لباس آنها ایجاد می کرد.

علاوه بر موارد فوق، لباس عروس بی کیفیت باعث ایجاد چین و چروک در آن می شود و در نتیجه عکس های نامناسبی از مراسم عروسی شما به یادگار می ماند.

سفارش لباس عروس

ممکن است رعایت تمام موارد فوق در مورد لباس های موجود در فروشگاه ها ممکن نباشد، در این صورت بهتر است به یک خیاط حرفه ای مراجعه کرده و با او در مورد آنچه در ذهن دارید صحبت کنید. در بیشتر مواقع، سفارش لباس عروس بیشتر از لباس های موجود در فروشگاه ها هزینه دارد. اما از آنجایی که با توجه به فرم بدن شما دوخته شده است و از مواد با کیفیتی برای دوخت آن استفاده شده است، جلوه زیبایی بیشتری به آن می دهد.

به یاد داشته باشید که این روز یکی از خاطره انگیزترین روزها برای شماست و لازم است تمام موارد موجود در آن را با دقت زیاد انتخاب کنید، پس در امور مربوط به این مراسم تنبلی نکنید و موارد مهم را با دقت انتخاب کنید. به نظر شما در انتخاب لباس عروس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید