اجاره روزانه ماشین لوکس در تهران چقدر است؟


اجاره روزانه ماشین لوکس در تهران امروزه به یک تجارت رایج و سودآور تبدیل شده است. خریداران خودروهای اجاره ای لوکس اغلب افرادی خارج از منزل هستند کارایی در یک نگاه آنها بر این باورند. بسیاری از شرکت‌های جوان و همچنین کسب‌وکارهای بزرگ، برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و شرکای بالقوه خود، حاضرند برای خودروهای گران قیمت و لوکس مجوز پرداخت کنند.

به گفته یکی از شرکت‌های کرایه خودرو در این شهر، درخواست خودروهای لوکس مکرر است موسسات و شرکت های خصوصی هستند با مطالبی مانند هتل های گران قیمت و ماشین های لوکساز میهمانان خود (مخصوصاً مهمانان خارجی) پذیرایی می کنند تا در کلاس کارگری نگه داشته شوند و مهمانان تحت تأثیر قرار گیرند. اگرچه این راه حل گران است، اما به نظر می رسد موثر و مفید باشد. در واقع هزینه ای که برای گواهینامه خودرو صرف می شود در مقایسه با درآمد حاصل از قراردادهای آتی به راحتی نادیده گرفته می شود.

کرایه روزانه خودروهای لوکس در تهران معمولاً امکان پذیر نیست، زیرا یک خودرو است3 تا 6 روز اجاره کرد بودن. شرایط و قیمت اجاره خودروهای گران قیمت تقریبا مشابه یکدیگر بوده و شامل می شود اجاره روزانه، سپرده، چک یا پیش نویس و همچنین محدودیت ناوبری و نرخ ساعتی اضافه خواهد شد.

در هر صورت بد نیست نگاهی به مبلغ اجاره برخی خودروهای لوکس در تهران داشته باشیم. به عنوان مثال، یک متقاضی اجاره بنز GLA باید روزی 15 میلیون تومان هزینه این ماشین را پرداخت کنید. اجاره ماشین مازراتی گرن توریسمو روزانه 14 میلیون تومان است. ماشین های دیگر مانند BMW i8 و Maserati Gran Cabrio به ترتیب 10 و 13 میلیون تومان برای یک شب اجاره داده می شوند. اجاره روزانه محبوب ترین خودرو در بین جوانان، یعنی بنز اس 500 هم بین 7 تا 9 میلیون تومان است است.

ناگفته نماند که پس از پایان قرارداد، مبلغی که در این بین وجود دارد 1 تا 2 میلیون تومان از خریدار برای جریمه های احتمالی گرفته شده. این پول حدود دو ماه نزد موجر می ماند و بعد وارد می شود عدم ثبت تخلفاتبه مشتری بازگشت بودن

دیدگاهتان را بنویسید