آمادگی دولت انگلیس برای خاموشی – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیه الیوم، “ما نمی بینیم الزهوی» مشاور شورا لنکستر وی گفت: دولت انگلیس برای احتمال خاموشی آماده می شود اما این سناریوی دیگری است ترجیجی است.

بر اساس این گزارش، الزهوی وی افزود: این حقیقت است. ما برای هر سناریو یک برنامه داریم کوچک ما در حال کار هستیم

در همین حال، سازمان ملی تنظیم مقررات برق، که مسئولیت شبکه برق انگلستان را بر عهده دارد، قبلاً اعلام کرده بود که افراد و مشاغل ممکن است برای اطمینان از فروپاشی شبکه با قطعی سه ساعته مواجه شوند.

در عین حال این سازمان به این موضوع «سناریو» می‌گوید. باور نکردنیوی تصریح کرد که اگر نیروگاه ها نتوانند گاز کافی برای فعالیت دریافت کنند، این اتفاق می افتد.

روزنامه”آفتاببریتانیا پیشتر گزارش داده بود که به یک سند دولتی محرمانه دست یافته است که نشان می دهد پلیس این کشور نگران این افزایش است جنایات و ناآرامی های اجتماعی گسترده در نتیجه افزایش قیمت سوخت و افزایش هزینه های زندگی.

به نوشتن آفتاباین سند راهبردی در هفته های گذشته تهیه شد. همانطور که در این سند آمده است، پلیس به طور فزاینده ای نگران آشفتگی اقتصادی و بی ثباتی مالی است که زمینه را برای افزایش انواع جرایم ایجاد می کند. جرائمی مانند دزدی مغازه و خودرو، سرقت، باج گیری و کلاهبرداری اینترنتی.

بر اساس این سند، به گفته نیروهای نظامی و دولتی بریتانیا، «پیچیده ترین و غیر قابل پیش بینی ترین خطر احتمال افزایش ناآرامی های اجتماعی است که «در نتیجه فشارهای اقتصادی دردناک و طولانی مدت» به وجود می آید.

قیمت گاز در اروپا به سرعت در حال افزایش است و در ماه اوت (ماه گذشته) به دلیل کاهش منابع انرژی روسیه به 3500 دلار برای هزار متر مکعب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید