با موشک ضد زره از کمر به بالا شهید می شوم! + ویدیو


به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس ، شهید مدافع حرم حسن رجایی فر از شهدای کربلای کانتومان در سوریه دقایقی قبل از شهادت با لهجه زیبای خود می گوید: کشته می شوم یک کورنت (موشک ضد تانک) از کمر به بالا!”

می دانست چگونه شهید شود

شهید مدافع حرم حسن رجایی فر از فرماندهان مهندس نظامی در 13 تیرماه 1354 در یکی از روستاهای خوش آب و هوا کامیکلا بندپی غربی شهرستان خاشرودپی شهرستان بابل دیده به جهان گشود. وی در سال ۱۳۸۶ به عضویت سپاه پاسداران درآمد. هرگاه مأموریتی بود با جان و دل پذیرفت و فقط برای رضای خدا کار خود را انجام داد و در دی ماه 1394 برای اولین بار برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت.

پس از 20 روز درگیری از ناحیه کتف مجروح شد و برای مداوا به ایران بازگشت. سپس در 24 فروردین 1395 دومین تاریخ ماموریت وی بود، پس از 22 روز درگیری شدید در مناطق عملیاتی حلب، خان تومان و سایر مناطق عملیاتی سوریه، در روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در یک عملیات ناجوانمردانه دشمن به همراه 14 گل لاله خونین همیشه غنی از لاله های استان مازندران در منطقه خان تومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهرش پس از چهار سال به همراه سایر پیکرهای مطهر شهدای کانتون محمد بلباسی معاون پشتیبانی و پشتیبانی گردان حمزه، علی عابدینی فرمانده گردان تکاوران، رضا حاجی زاده تک تیرانداز و فرمانده گردان تکاور، گردان یاسر، حجت الاسلام والمسلمین علی عابدینی. مجید سلمانیان، مسئول فرهنگ واحد. به خان طومان بازگشت.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید