نگرانی زبان انگلیسی برای بهبود سلامت روان دانش آموزان



دانشگاه های بریتانیا تصمیم گرفته اند برای نظارت بر سلامت روان دانشجویان خود با اعضای خانواده یا دوستان نزدیک دانشجویان در تماس نزدیک تر باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از یوتیوب نیوز، بر اساس دستورالعمل های جدید دانشگاه های بریتانیا، دانشجویان باید هنگام ثبت نام در دانشگاه “ارتباط محرمانه” با دانشگاه برقرار کنند و مشخصات فرد را به دانشگاه تحویل دهند تا دانشگاه بتواند در مواقع خطر با فرد تماس بگیرد و دانشجو در داخل دانشگاه باشد. وضعیت بد

این اقدام دانشگاه های بریتانیا با هدف جلوگیری از خودکشی در بین دانشجویان تکمیل شد.

این قانون به دانشگاه ها اجازه می دهد تا در مواقع اضطراری از اطلاعات شخص مورد اعتماد این دانشجو استفاده کنند تا از اتفاقات بد برای دانشجویی که روحیه خوبی ندارد جلوگیری کنند.

این اولین بار است که به دانشگاه ها اجازه چنین کاری داده می شود که در صورت بروز مشکل و بدون رضایت دانشجو با فرد مورد اعتماد دانشجو تماس بگیرند.

تشکل دانشجویی «Universities UK» که در زمینه امور دانشجویی در انگلستان فعالیت می کند، اعلام کرد که دانشگاه ها باید در موضوع پیشگیری از خودکشی دانشجویان فعال باشند.

هدف این نهاد شفاف سازی قوانین است تا دانشگاه ها در مواقع خطر اقدامات لازم را انجام دهند.

انجمن مشاوره و روان درمانی بریتانیا به این لایحه پاسخ داد: “این یک گام مثبت است که در آن دانشگاه ها برای اولین بار رویه ثابتی را اعمال می کنند.” آنچه واقعاً مورد نیاز است سرمایه گذاری بیشتر در خدمات حمایتی سلامت روان است.

وزارت علوم انگلیس اعلام کرده است که انتظار دارد همه دانشگاه ها در زمینه پیشگیری از خودکشی فعالانه مشارکت کنند و در این راستا درخواست کرده است که 15 میلیون پوند برای سلامت روان دانشجویان اختصاص یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید