مردان از رابطه جنسی چه می خواهند؟


چه چیزی مرد را در رختخواب بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟ با کمال تعجب (یا شاید نه، مردان به تنبل بودن شهرت دارند)، اکثر مردان اعتراف کردند که علاقه ای به رفتارهای هیجانی یا آکروباتیک ندارند. در واقع، مردان به ما گفته اند که موجودات ساده ای هستند که اساساً فقط می خواهند شریک زندگی شان در کنارشان باشد. اما اگر می خواهید چیزی فوق العاده به آنها بدهید، آنها واقعاً آن را دوست دارند.


1. این کار را با چراغ روشن انجام دهید

شاید نگران این هستید که شوهرتان بعد از شیردهی، زخم های سزارین، یا گاهی اوقات به این دلیل که کمی متفاوت به نظر می رسید – بله، بسیار – نسبت به روز عروسی خود، جذب سینه های شما نمی شود. اما آنها به ندرت متوجه تخلفاتی می شوند که خودتان احساس می کنید – آنها فقط زمانی متوجه آنها می شوند که شما درگیر آنها شده اید و شما به دنبال راهی برای پوشاندن آنها هستید. برنادو مندز کارشناس روابط می گوید: «درست است، مردان بسیار برجسته هستند. اما واقعاً این است که بتوانید هیجان خود را بدون لباس ببینید. «این به ما اعتبار می‌دهد که چقدر می‌توانیم شما را در رختخواب خوشحال کنیم، و این چیزی است که ما روی آن تمرکز می‌کنیم – نه اینکه چقدر تغییر کرده‌اید.» پس اجازه دهید او شما را ببیند، تمام بدنتان را ببیند.

2. دست زدن به خود

برخی از زنان – و مردان – ممکن است این موضوع را کمی ناخوشایند بدانند، اما صدای ما را بشنوند. مندز می گوید: «این یک محرک بزرگ برای ما است که ببینیم یک زن با اعتماد به نفس کامل در حال تعامل جنسی است. مثل این است که یک شهر فرنگ خصوصی برای شوهرتان بسازید و بتوانید لذت را در چهره خود ببینید و بهتر بفهمید که دقیقاً چگونه دوست دارید تحت تأثیر او قرار بگیرید، هم محرک و هم درس ارزشمندی است.

3. از دهان خود استفاده کنید

ما را بازنده خطاب کنید… اما مربی دوستیابی تاد ولنتاین می گوید: “من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم: ما عاشق سکس دهانی هستیم”، “و وقتی آن را در دهان خود می گیرید، ما عاشق سکس دهانی هستیم.” ما خروسی را که استفاده می‌کنید دوست داریم – نیازی به التماس یا التماس نیست.» پس به دنبال آن بروید و او را غافلگیر کنید، نه فقط به این دلیل که تولدش است یا شرطی را باخته‌اید.


4. سر و صدا ایجاد کنید

ما به هیچ وجه به شما پورن جعلی با ستاره های ناله ارائه نمی دهیم، اما مردان می خواهند بدانند چه زمانی از هیجان لذت می برید. ولنتاین می‌گوید: «لزوماً به این معنا نیست که باید از فحاشی برای تحریک جنسی استفاده کنید. دستوراتی مانند «سخت تر برو» می تواند ما را روشن کند. وقتی حرکتی را دوست دارید به ما بگویید – من آن را دوست دارم وقتی “پیت سخت تر – این خیلی بهتر است”.

بعد از این همه سال، ممکن است از “اوووها” و “آآآآآها” تعجب کنید. پس از همه، او احتمالاً بهترین راه را می داند. اما اگر به خودتان اجازه دهید کمی مانند زمان های قدیم رفتار کنید، ممکن است تعجب کنید که او چگونه به این تغییر واکنش نشان می دهد – و هیجان تازه یافته اش با شما چه خواهد کرد.

5. روی نقاط حساس او تمرکز کنید

والنتین می گوید: نوک آلت تناسلی او شایسته توجه ویژه است. مواظب باش، اما بدان که ضربه زدن با زبان در این جاها، زبان شوهرت را می بندد.


6. تحریک جنسی را در هر جایی به جز در رختخواب آغاز کنید

دکتر اسکات هولتزمن، نویسنده کتاب رازهای مردان متاهل خوشبخت، می گوید: «مردان در مکان های مختلف درباره رابطه جنسی خیال پردازی می کنند. در حالی که رابطه جنسی معمولی جای خود را دارد، گاهی اوقات آنها می خواهند کاری متفاوت انجام دهند – و این برای شما هم مشکلی ندارد. یک روز برای خرید فرش از پوست خرس از ایکیا بیرون بروید (با خود بیاورید) و جلوی شومینه خوش بگذرانید. یا در حالی که بچه ها خواب هستند، آن را به راحتی روی پای خود بگذارید – فقط مطمئن شوید که تلویزیون پشت شما خاموش است.


7. آهسته حرکت کنید

همه ما در این موقعیت بوده ایم: شما کاملا خسته شده اید و سعی می کنید زندگی خود را تامین کنید، یا فقط در این موقعیت گیر کرده اید و می خواهید به طور طبیعی سریعتر پیش برود. اما کاهش سرعت می تواند قدرتمند باشد. والنتینا می گوید: «مردها دوست دارند چیزها را حس کنند و فرصت کشف داشته باشند. به عنوان مثال، اگر در حال داشتن رابطه جنسی دهانی هستید، خروس او را به آرامی به داخل و خارج کنید تا بتواند دهان شما را برای خود احساس کند. هنگامی که او تحریک آلت تناسلی خود را به پایان رساند، می توانید آلت تناسلی خود را تا انتهای گلویش فشار دهید، اما یک تکنیک آسان در ابتدا کافی خواهد بود.

8. مهارت های بازیگری خود را به رخ بکشید

هولتزمن می گوید: «بسیاری از مردان متاهل نگران این هستند که از داشتن رابطه جنسی فقط با یک زن خسته شوند، به همین دلیل است که نقش آفرینی بسیار مهم است. علاوه بر داشتن شما – همسر افسانه ای او – شوهر شما می تواند با یک “باریستا” یا “پیشخدمت” هیجان زده شود. هولتزمن افزود: “ورود به حالت فانتزی به طور خودکار دوپامین را که هورمون تحریک جنسی است، افزایش می دهد و احساس دلبستگی شما را افزایش می دهد.” بنابراین، حتی پس از داشتن رابطه جنسی با پلیس یا دزدان دریایی، احساس صمیمیت بیشتری خواهید داشت زیرا با هم کار جدیدی انجام می دهید.


9. هرگز پیشبازی را دست کم نگیرید

مطمئناً، مردان به این شهرت دارند که در عرض چند ثانیه شهوت انگیز می شوند، اما فراموش نکنید که پیش بازی می تواند جذاب باشد. چه در حال ارسال یک پیام سکسی برای روشن کردن او یا به آرامی در حین رقصیدن لباس او را درآورید، قبل از شروع سعی کنید او را هیجان زده کنید. وقتی می توانید به چیز جالب تری برسید چرا برای انجام یک عملیات بزرگ عجله کنید؟


10. اجازه دهید او بر شما مسلط شود

زوج ها اغلب در یک روال جنسی قرار می گیرند – همان ساعت شب، همان مکان، همان موقعیت. هولتزمن می گوید در حالی که ممکن است شوهر شما گامی فعال برای تغییر وضعیت برندارد، مردان خواهان قدرت تغییر الگوها و در دست گرفتن کنترل کامل هستند. یکی از گره های کراواتش را باز کنید، بگذارید دست های شما را به هم ببندد و دست های شما را از آنجا می گیرد. ما فکر می کنیم پشیمان نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید