هاروی: حضور در پیاده روی اربعین باعث افتخار بود/ نماد تیم ملی کاراته پرچم حضرت ابوالفضل (ع) است.


سید شهرام هروی گفتما داریم می رویم وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که در پیاده روی اربعین با چهره های ورزشی چه احساسی داشتید، گفت: در سال های فعالیت در رشته کاراته به نقاط مختلف دنیا سفر کردم اما پیاده روی اربعین واقعا برای همه است. سفر متفاوتی داشتیم. امیدوارم این سفر معنوی بخشی از همه باشد. در جهت قدم به قدم افرادی را دیدیم که از کشورهای مختلف در این مراسم بزرگ حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: همه حاضران در مسیر پیاده روی اربعین دلسوز بودند و تنها به عشق اهل بیت در این سفر حضور یافتند. عمودی مردم به عشق اهل بیت در کنار هم راه می رفتند. این نشان می دهد که اکنون پس از گذشت بیش از 1400 سال هنوز نام حسین (ع) بیش از هر زنده دیگری زنده است و نامش همچنان در جهان است. پررنگ بیشتر از قبل می شود. رفتن به نجف اشرف و کربلا برای تسلی روح و روان همه ما واجب است. رهبر شهدا و حضرت ابوالفضل(الف) است

منتخب تیم ملی کاراته کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: برای من افتخار بود که با حضور مردم، قهرمانان و ورزشکاران صاحب نام در این مسیر معنوی قدم گذاشتم. در طول زندگی ام همیشه به اهل بیت(ع) التزام ویژه ای داشته ام و معتقدم تیم کاراته ایران پنج نفره است. من و تیم کاراته ایران تمام احترام خود را مدیون اهل بیت (ع) هستیم. نشان و نماد تیم ملی کاراته پرچم حضرت ابوالفضل (ع) است و تیم ملی کاراته کشورمان را در تمامی مسابقات همراهی می کند. بعد از پایان بازی ها همه بچه های تیم ملی پرچم حضرت ابوالفضل را به شکل قلب در دست دارند. می گیرند و وفاداری خود را به اهل بیت (ع) نشان دهید.

وی در ادامه بیان کرد: این پرچم نزدیک به شش سال است که در تیم ملی حضور دارد. ما در تمام مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی این پرچم مقدس را با تیم ملی حمل می کنیم. بدون شک اگر روزی در تیم ملی نبودیم این پرچم در کنار تیم ملی قرار می گرفت و این پرچم نماد تیم ملی کاراته ایران شده است.

هاروی در پاسخ به این سوال که حال و هوای پیاده روی اربعین را با حضور اقشار مختلف جهان چگونه دیدید، گفت: برای اولین بار در این مسیر معنوی قدم گذاشتم، خدا را شکر می کنم که به این نعمت نصیبم شد. در این جاده پیران، زن و مرد، کودک و جوان تماشا کردم آرزوی دیدن با عشق حرم بود و این انگیزه برای من و همه دوستانم چند برابر شد. در طول سفر هیچ گونه خستگی نداشتیم که این نشان از عشق به اهل بیت است.

پایان پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید